הפגנת הנכים / חוזרים לרחובות: הנכים והקשישים הפגינו בבאר שבע, חיפה ... : איש ארגון ''הנכים הופכים לפנתרים'' שהיה שם, אייל כהן, סיפר בשיחה עם ישי שנרב על הרגישות המשטרתית:. וכידוע אנחנו לא יכולים להשבית את הנמל אלא בקושי להפגין ולהביע מחאה. סגן השר להגנת הסביבה חכ ירון מזוז, בהפגנת הנכים בחיפה. הפגנת הנכים ליד לנתבג, הבוקר. הפגנת הנכים מול משרד האוצר (קרדיט: הפגנת הנכים התקיימה היום סמוך למרכז חורב בחיפה.

במקום מדיניות הקצבאות הכוללת הנהוגה כיום, יש לגבש בדיקת אובדן כושר עבודה. צומת הכניסה הדרומית לעיר אשדוד (צומת ביג) נחסמה כעת על ידי משתתפי מחאת הנכים. הפגנת הנכים מול משרד האוצר (קרדיט: הפגנת הנכים ליד לנתבג, הבוקר. הנכים מוחים בפרימיירה של פסטיבל הסרטים בחיפה.

הפגנת מלווי הנכים 2015 תל אביב - YouTube
הפגנת מלווי הנכים 2015 תל אביב - YouTube from i.ytimg.com
עומסים כבדים הבוקר עקב חסימה במחלף קקל על. בשל הפגנת ארגוני הנכים המתקיימת במפגש כביש מסילת הרכבת בשפיים, הופסקה תנועת הרכבות במקטע שפיים בית יהושוע, וחלים שיבושים בתנועת הרכבות. חלק מקבוצות המאבק של הנכים ממשיכים במחאתם, על אף ההסכם שאליו הגיעו ארגוני מחאה אחרים עם הממשלה. הפגנת הנכים מתקיימת באישור המשטרה. אייל כהן, מוביל מאבק הנכים הופכים לפנתרים, אומר כי כל עוד ממשלת ישראל תתעלם ממצבם הקשה של הנכים עוד לדברי כהן זו רק התחלת עליית המדרגה מבחינת הנכים ויהיו עוד חסימות מסוג זה. עופר סופר אחד הפעילים מוסר. ההפגנות של קבוצת 'הפנתרים הנכים' גורמות נזק לכלל ציבור הנכים. הנכים שלא מקבלים את תנאי.

ארגוני הנכים החליטו להעלות שלב במאבקם וחסמו אתמול (שלישי) את תנועת הרכבות בגוש דן.

איש ארגון ''הנכים הופכים לפנתרים'' שהיה שם, אייל כהן, סיפר בשיחה עם ישי שנרב על הרגישות המשטרתית: מארגני הפגנת הנכים, גייסו למטרה זו את הזמרים; הפגנת הנכים התקיימה היום סמוך למרכז חורב בחיפה. בתחילת החודש השיבה הכנסת לעתירה של ארגוני הנכים לבגץ, בדרישה להשוות לטענת הכנסת, ארגוני הנכים לא הוכיחו שקצבת הנכות לא מספיקה כדי לחיות בכבוד. ההפגנות של קבוצת 'הפנתרים הנכים' גורמות נזק לכלל ציבור הנכים. מטה מאבק הנכים ואיגוד העובדים הסוציאליים הפגינו בתל אביב בדרישה להצמיד את קצבת הנכות לשכר המינימום במשק: אייל כהן, מוביל מאבק הנכים הופכים לפנתרים, אומר כי כל עוד ממשלת ישראל תתעלם ממצבם הקשה של הנכים עוד לדברי כהן זו רק התחלת עליית המדרגה מבחינת הנכים ויהיו עוד חסימות מסוג זה. הרוב המוחלט של הנכים איבדו את כושר עבודתם בגיל שבו הם היו מסוגלים לעבוד וזה אומר שאף אחד לא מבוטח מהצרה הזאת. הנכים שלא מקבלים את תנאי. הנכים מוחים בפרימיירה של פסטיבל הסרטים בחיפה. יוצרים עומסי תנועה בצירים מרכזיים. הפגנת הנכים מול בית ראש הממשלה, אוקטובר 2017 (צילום: בתיקון נקבע כי הקצבאות יוגדלו בארבע פעימות עד 2021.

בתיקון נקבע כי הקצבאות יוגדלו בארבע פעימות עד 2021. צריך להביא פתרון ממשי למצוקה הכלכלית של הנכים. עוד טענו בכנסת כי ארגוני הנכים. בוריס אסיפוביץ' הגיע להפגין ואמר: וכידוע אנחנו לא יכולים להשבית את הנמל אלא בקושי להפגין ולהביע מחאה.

ירושלים: מחאת הנכים באזור הסינמה סיטי וברחוב יפו | כל העיר ...
ירושלים: מחאת הנכים באזור הסינמה סיטי וברחוב יפו | כל העיר ... from www.kolhair.co.il
סגן השר להגנת הסביבה חכ ירון מזוז, בהפגנת הנכים בחיפה. מטה מאבק הנכים ואיגוד העובדים הסוציאליים הפגינו בתל אביב בדרישה להצמיד את קצבת הנכות לשכר המינימום במשק: ראשי ארגוני הנכים, ציבור הנכים, וחברי בעלי המודעות החברתית הגבוה שתומכים במאבק הנכים לרבות. צריך להביא פתרון ממשי למצוקה הכלכלית של הנכים. הפגנת הנכים מול בית ראש הממשלה, אוקטובר 2017 (צילום: אם אנחנו רוצים למנוע זאת אנחנו צריכים להתכונן ולא לשבת בשקט. ההפגנות של קבוצת 'הפנתרים הנכים' גורמות נזק לכלל ציבור הנכים. איש ארגון ''הנכים הופכים לפנתרים'' שהיה שם, אייל כהן, סיפר בשיחה עם ישי שנרב על הרגישות המשטרתית:

הנכים מוחים בפרימיירה של פסטיבל הסרטים בחיפה.

הפגנת הנכים התקיימה היום סמוך למרכז חורב בחיפה. אם אנחנו רוצים למנוע זאת אנחנו צריכים להתכונן ולא לשבת בשקט. מטה מאבק הנכים ואיגוד העובדים הסוציאליים הפגינו בתל אביב בדרישה להצמיד את קצבת הנכות לשכר המינימום במשק: הפגנת הנכים … תעודת עניות למדינת ישראל. בשל הפגנת ארגוני הנכים המתקיימת במפגש כביש מסילת הרכבת בשפיים, הופסקה תנועת הרכבות במקטע שפיים בית יהושוע, וחלים שיבושים בתנועת הרכבות. הרוב המוחלט של הנכים איבדו את כושר עבודתם בגיל שבו הם היו מסוגלים לעבוד וזה אומר שאף אחד לא מבוטח מהצרה הזאת. איש ארגון ''הנכים הופכים לפנתרים'' שהיה שם, אייל כהן, סיפר בשיחה עם ישי שנרב על הרגישות המשטרתית: הפגנת הנכים מתקיימת באישור המשטרה. הפגנת הנכים בצומת עזריאלי בדרישה להעלאת קצבאות. הפגנת הנכים הסתיימה ודרך השער המהיר מכביש 1 נפתחה לתנועה. ראשי ארגוני הנכים, ציבור הנכים, וחברי בעלי המודעות החברתית הגבוה שתומכים במאבק הנכים לרבות. כך גם למבקשים לצאת מהעיר. צריך להביא פתרון ממשי למצוקה הכלכלית של הנכים.

במקום מדיניות הקצבאות הכוללת הנהוגה כיום, יש לגבש בדיקת אובדן כושר עבודה. איש ארגון ''הנכים הופכים לפנתרים'' שהיה שם, אייל כהן, סיפר בשיחה עם ישי שנרב על הרגישות המשטרתית: הפגנת הנכים התקיימה היום סמוך למרכז חורב בחיפה. הרוב המוחלט של הנכים איבדו את כושר עבודתם בגיל שבו הם היו מסוגלים לעבוד וזה אומר שאף אחד לא מבוטח מהצרה הזאת. צומת ניר גלים כביש 41 נחסם לתנועה בעקבות מחאת הנכים שהחלה במקום.

הפגנת הנכים: שובשה התנועה בנתיבי איילון
הפגנת הנכים: שובשה התנועה בנתיבי איילון from images1.ynet.co.il
אי אפשר לחיות ככה, זה לעג לרש. ארגוני הנכים החליטו להעלות שלב במאבקם וחסמו אתמול (שלישי) את תנועת הרכבות בגוש דן. בשל הפגנת ארגוני הנכים המתקיימת במפגש כביש מסילת הרכבת בשפיים, הופסקה תנועת הרכבות במקטע שפיים בית יהושוע, וחלים שיבושים בתנועת הרכבות. כוחות משטרה במקום והתנועה מופנית לדרכים חלופיות. מדובר באוכלוסיה שבויה שברובה אינה מסוגלת לעבוד ולהתקיים בכבוד ואנו מחוייבים ליצור רפורמה כוללת שתשדרג את איכות חייהם. הנכים נאבקים על העלאת הקצבה שלהם כבר זמן ממושך. מארגני הפגנת הנכים, גייסו למטרה זו את הזמרים; צומת ניר גלים כביש 41 נחסם לתנועה בעקבות מחאת הנכים שהחלה במקום.

בוריס אסיפוביץ' הגיע להפגין ואמר:

העורקים של המדינה ימשיכו להיחסם עד שהממשלה תאפשר לדם בעורקינו לזרום. מארגני הפגנת הנכים, גייסו למטרה זו את הזמרים; ראשי ארגוני הנכים, ציבור הנכים, וחברי בעלי המודעות החברתית הגבוה שתומכים במאבק הנכים לרבות. ארגוני הנכים החליטו להעלות שלב במאבקם וחסמו אתמול (שלישי) את תנועת הרכבות בגוש דן. צומת ניר גלים כביש 41 נחסם לתנועה בעקבות מחאת הנכים שהחלה במקום. הרוב המוחלט של הנכים איבדו את כושר עבודתם בגיל שבו הם היו מסוגלים לעבוד וזה אומר שאף אחד לא מבוטח מהצרה הזאת. מאז קיץ 2011 לא נחסם צומת חורב לזמן כל כך ממושך. וכידוע אנחנו לא יכולים להשבית את הנמל אלא בקושי להפגין ולהביע מחאה. יוצרים עומסי תנועה בצירים מרכזיים. דרישת ארגוני הנכים הייתה שהקצבאות יעלו לגובה שכר המינימום, דבר עליו אמר זליכה מספר פעמים שלא יוכל לקרות מכיוון שמדובר בסכום גבוה מדי. בשל הפגנת ארגוני הנכים המתקיימת במפגש כביש מסילת הרכבת בשפיים, הופסקה תנועת הרכבות במקטע שפיים בית יהושוע, וחלים שיבושים בתנועת הרכבות. חלק מקבוצות המאבק של הנכים ממשיכים במחאתם, על אף ההסכם שאליו הגיעו ארגוני מחאה אחרים עם הממשלה. קצבת הנכות עומדת היום על סכום שנע בין 2,200 ל־2,500.